Felicitari Bebiku` Mamei!


Se zice ca prima zi a unei luni trebuie sa-ti aduca ceva bun, iar mie 1 decembrie , prima zi a iernii mi-a adus implinirea a 34 de saptamani...

Prima zapada din 2010 si primul pas spre ultima luna de sarcina...
Stiam ca iarna asta are sa fie une extrem de deosebita si frumoasa , iar unul din motive esti tu , Bebe-ul meu scumpik.

Cu toate ca ziua de 1 decembrie a fost cam grea , a fost destul de placut sa va milioane de fulgi dansand si sa simt un ghemuletz de dragoste sub inima, miscand...

Toata lumea din jur ptr mine a inceput a nu mai conta si fiecare secunda petrecuta alaturi de mikul meu printzishor inseamna minune paminteasca daruita de Dumnezeu.

Ma rog doar atit sa fim sanatosi toti trei si sa ne creasca dragostea cu fiecare clipa...sa fie sanatos Bebe si apoi sa fiu si eu sanatoasa...(Nustiu de ce am o presimtire aiurea , dar imi leg inima cu tacere si-mi pecetluiesc orice gand rau ,sperand ca totul are sa fie numai bine).

* * *
Pe seara am ajuns acasa , ramasesem in Chisinau, dar ne simteam la fel ka acasa si pe la 21 stateam deja cu capul pe pieptul lui, auzeam 2 inimi care bateau cu iubire, a lui bebe si a lui papy...
Am inceput sa realizez ca ei 2 sunt sensul vietii mele si ka viata mea este atit de dulce doar ptr ca am linga inima persoane care-mi daruiesc toata iubirea lor, picatura cu picatura pana la epuizare.

Am adormit cu mana pe burtika si ku bataile inimilor lor alaturi de inima mea, iar asta a fost cursul primei zile de iarna ptr mine si ptr bucatile din inima mea!!!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!