Cel Mai Minunat Cadou - BEBE !!!


Rapiditatea cu care a navalit seara m-a lasat fara de cuvinte...
A fost o zi plina de aer curat si pofta de cadouri.

Plimbare,
cumparaturi si un bebe dansator in burtika...
Si-acum se zbantuie fara-ncetare, poate ca ajunge pina la el atmosfera asta de sarbatoare si febra asta a revelionului....
Chiar daca pe drumuri era gheatsa, am reusit sa-mi infaptuiesc plimbarea, am avut o zi zbuciumata, poate asta e motivul ca a trecut atat de rapid timpul ...Am vrut sa cumpar un brad insa, ghinion! in orasul nostru e criza de brazi si criza de luminite...poate ca s-au vandut bine sau nici nu au fost...

E deja ora 20, dupa o baie cu multa spuma si miros de capsuni stau int
insa pe pat si te urmaresc,Bebe, cu atentie si admiratie...Hmm...dansezi si sunt sigura ca simti si tu sarbatoarea frumoasa care vine!

Bebe drag, azi, dupa o gramada de incercari de a gasi cadouri ptr toti am realizat ca Tu, esti cadoul cel mai bun ptr fiecare din familia mea,ptr buneii tai ink tineri si frumosi, ptr papy tau minunat si ptr mine,mamy care nici intr-un moment n-o sa-nceteze sa te iubeasca!!!

Anul 2010 a fost cu cele mai minunate impliniri: un sots iubitor, o nunta minunata, dragoste nesfarsita din partea tuturor, o cariera care infloreste, dar cel mai skump esti TU, cel mai frumos si extraordinar cadou si te astept cu nerabdare sa-mi sai in brate!
Maine ma asteapta ultima zi a anului 2010, care a fost ptr mine un an foarte bun...Am de gand sa -mi fac ordine peste tot, ca in fine, la miezul noptii sa intalnesc Noul An!!!

Las aici o poza de la plimbarika si merg sa-mi mai visez puiul ptr ca pina cand doar in vis il pot vedea! ...

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!