Stare de femeie... gravida...

   
Sa-mi ierti bebe toate caderile astea de dispozitie...Nustiu de ce dar simt uneori ca ceva nu-mi merge , ca ceva imi este greu pe suflet si am o strikta necesitate de a plange...Apare tristetea parca din senin si dispare de parca nici n-a fost...
Am uitat sa precizez ca de la o vreme sunt usor schimbata nu doar fizic, ci si emotional. Ma sperii mai repede, plang mai usor, ma enervez pe toata lumea, imi ies din pepeni repede, urasc si iubesc in acelasi timp si imi schimb starea de spirit de la un minut la altul. Nu e bine nici asa pentru ca multa lume nu intelege ca astea se produc uneori fara voia mea si atunci pot face multi oameni sa sufere. Off! Mai suportati-ma un pic!
Daca acum cateva minute ma chinuia o tristete aiurita, acum imi cuprind strans burtika mea rotunda si dansatoare, as sarutao insa nu-mi este-n puteri...Daca esti si tu gravida, ma intelegi ptr ca ai si tu pofta asta stranie, sa-ti invelesti in sarutari burtika si puiul din ea sau pur si simplu iti doresti sa-ti pui urechea pe burtika ptr al auzi un pic innotand in piscinuta din burtica ta!

Imi este liniste in suflet si-mi trece-un miros de cirese si migdale pe sub nas... Poate e aroma gelului de dus si poate tot el a reusit sa ma ajute sa scap de starea grea care ma tinea strans de inima.
Te iubesc, Papy!Te iubesc, mikutzul meu ingeras!!! Noapte buna, scumpii mei ...Cu mana pe burtica, ce pare sa nu se mai opreasca din dans, adorm, iar gandul deja-mi zboara la o noua zi de luni si la o noua saptamana, ultima din acest an!!!...

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!