Pregatiri pentru venirea lui Bebe!


E deja seara de 6 decembrie si in acest week am reusit sa facem cate ceva ptr bebe... Am mers prin baby hall si ne-am ales unele lukrusoare necesare ptr bebe, printre care si patutzul lui bebe... Ushor de leganat si din lemn natural l-am ochit ptr bebe ...urmeaza papy sa-l cumpere ...sa ne astepte cu el acasa , in ziua cea mare!

Plina de emotii placute am ales si am cumparat catea hainutze ptr bebik...albe,moi si frumoase , iar in noaptea de 5 spre 6 am visat ca aveam 4 bebei mici dragutzi si park nu reuseam sa-i ingrijesc asa cum se cuvenea ... asta , ma gandesc , o fi de la grijile care ma tin in ultime vreme...am impresia ca nu voi reusi sa fiu o mama buna ... ma gandesc ades la aspectul meu de mamika si park ma iau unii fiori ...

Sunt sigura , dragutul meu bebe ca totul va fi extraordinar... Sunt sigura ca vom reusi sa trecem peste toti oamenii care ne vor raul si ca vom reusi sa scapam de invidia celor naivi care inca nu realizeaza realitatea ...
Mi-e trist ca unele persoane care ar trebui sa ne fie aproape cu un sfat si cu o povata , ne invidiaza si ne mananca cu ochii... Ma doare ca in loc de a ne sustine si de a ne iubi , ei ne urasc si ne privesc chiorash...
Stiu,Bebe ca tu esti cel care imi da akum putere sa trec peste toate si ca imi dai energie si dragoste enorma prin simpla ta existenta!

Iti multumesc bebe mik si skump ptr ca existi si ptr ca ma iubesti!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!