Frumoasa Zi! FaCEm 36 saptamani si cerul ne felicita cu fulgi!!!

Ce frumos ninge afara, bebe!!!

E dimineata , frumoasa , alba si stralucitoare dimineata de decembrie...15 , mijlocul ultimei luni a acestui an si anume aceasta zi ne aduce implinirea celor 36 saptamani!

Bebe, azi am hotarat sa-ti mai scriu un ravas pe care , mai apoi, sa-l citesti si sa te simti mandru de mami ta...

Te simt , esti deja mare si atat de plakute imi sunt miscarile tale i burtica inkat nushtiu ce m-as face fara de ele ...Simt ca se apropie clipa in care va trebui sa apari pe lume , sa-mi stai in brate si sa-mi zambesti dandu-mi viata cu prezenta ta...
De foarte multe ori bebik, stau intinsa pe spate si privesc spre pieptul meu imaginandu-mi ca deja stai akolo , abia nascut si zambind, ma privesti in ochi cu ochisorii tai mascati si plini de sclipirea unei noi vieti!

Doamne, Bebe simt ca esti ceea ce am eu mai skump si mai drag pe lume... Stau ore in sir si te privesc , te misti asa frumos seara, inainte de somn!
Stiu, bebik, ai deja manute si picioruse si le misti gratios prin toata burtika mea...
Ador sa te privesc , chiar sa te admir cat de mult iti misti corpul prin mine... cat de mandru esti de prezenta ta l amine sub inima, dar cat de mandra sunt eu, bebe drag!...

Un singur lucru este cert: peste doar cateva saptamani noi vom face cunostinta si va fi un moment culminant , un moment pe care-l voi tine minte intreaga viata!
Iti voi povesti neaparat cum a fost...

Bebe, ce frumos este afara!
Ninge de pe la 3 dimineata ...fulgii ink mai danseaza ca sa ne minuneze privirile in aceasta dimineata.
Pui mik, e o zi frumoasa , ziua in care noi implinim 36 saptamani, un termen frumos in care tu te-ai schimbat mult... ai mai crescut, bebe si ai devenit mult mai intelegator...
Simt cand plangi si simt cand te joci vesel prin burtika mea, iar tu simti atunci cand eu plang sau cad zambesc ...
Cresti cu fiecare minut, ai aproape 3 kg sau poate chiar mai mult ... asta in dependenta de cat de mult iti place sa papi ...sper sa fii ca si papy tau ...

In fine , bebe , nu te supara ca nimeni azi nu te-a felicitat cu implinirea celor 36 saptamani, papy a fost okupat si nervos toata ziua ... isi avea motivele lui , pe mine de la aceasta stare m-ai pazit tu...
Buny a avut o zi cam grea din cauza durerilor cumplite de stomac, iar restul pur si simplu nu dau o importanta atat de mare acestei zile!

Eu te felicit ingerasul meu skump si te astept in fiecare clipa tot mai mult si tot cu mai multa nerabdare ...Sunt sigura bebe ca simti cat te iubesc , iar eu simt in miscarile inimii tale cat de mult tu ma iubesti!

Post Scriptum

Bebe, Hai sa Ne Jucam prin Zapada!!!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!