La Multi Ani, Bebe... La Multi Ani,Papy... La Multi Ani,Lume!!!



Multa lume deja a intalnit Noul An si la fel de multa il asteapta in jurul unei mese de sarbatoare sau poate printr-un taxi in drum spre cuibushorul distractiei dintre ani.

Am o avut o zi cam obositoare, e ultima din 2010, anul plin de actiune, cel putin ptr mine. Intreaga zi am avut contractii dureroase si toata ziua Bebe, ai incercat sa iesi la lumina zilei...Sunt sigura ca simti akum faptul ca DOAR TU ESTI CEL MAI SKUMP CADOU ptr mine si sunt sigura ca Dumnezeu mi te-a daruit cu multa lumina si sclipire!

Dupa o scurta plimbare la spital si dupa multa frica ai hotarat sa te linistesti si sa mai petreci un pic de timp in burtika lu` mamy ta ! Noaptea dintre ani o vei petrece sub inima mea...

Bebe mic, minunea mea esti numai tu si in orice clipa te astept in brate... Te iubim bebe, si vreau foarte mult sa simti si tu sarbatoarea asta minunata pe care milioane de suflete o primesc si o savureaza!

La Multi Ani, bebu meu drag ! Sa fii sanatos la mamy, sa fii o lumina in familia noastra si sa stii, mikutzule, Tu Esti Rodul Dragostei Noastre, a mea si a lui Papy! Ai aparut din dragoste sincera, o sa te nasti in dragoste si o sa traiesti mereu invaluit de dragoste!!!

La Multi Ani,Ingerasul mamei...

La Multi Ani,Papy si sa stii ca puiul pe care-l voi aduce pe lume este minunea mea ptr tine, este lumina si viata mea, este tot ce-ti pot darui mai de pret...Te iubesc Papy mai mult decat lumina ochilor mei!!!

La Multi Ani,Lume...sunt fericita ca am jur atatia oameni luminosi si dragi...Va iubesc si va doresc in Noul An numai fericire deplina si sa aveti si voi parte de lumina in orice clipa a lui 2011 !!!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!