Urrraaaa, Azi facem 38 saptamani !!!


E dimineata de miercuri si asta inseamna multe ptr mine si bebe, azi implinim exact 38 de saptamani !
Beb, sa stii ca deja din aceasta zi ne-a mai ramas putin si vom face cunostinta, iar eu abia astept acel moment in care te voi tine-n brate...
Te felicit bebe mik, luni am fost la dna medic, am facut ultrasonografia si te-am vazut...Minunea mea , ai deja 3,370 kg si dai din manutse in continuu... Am si ceva poze cu tine, de-acolo, di burtikutza mea...
Dansezi ... deja de vreo jumatate de ora faci gimnastica-n burtika mea si e atat de placut sa te mai simt inaluntrul meu, asa dragutz si doar ptr mine!
Te iubesc bebikule si simt ca-n seara de Craciun vei veni ka o lumina langa inima mea si langa inima lui Papy tau dulce...

Aseara, ai vazut cat de mult te iubeste si cat de mult ii place sa te alinte, sa te sarute si sa te asculte atent cu urechea alipita de burtika...Cat e de placut sa-l simt ca un copilas curios, umbland in jurul meu si intreband "ce mai face miku?"..."Nu te dor miscarile lui in burtika?" si ink un milion de alte intrebari...

Ieri am primit pozele pe care le-am facut la fotosesia cu o amika si am ramas fara de cuvinte...De foarte multe ori, cand greu ma ridikam din patuts sau cand pur si simplu, ma uitam in oglinda nu mai simteam nici un pik de frumusete in mine...
Gravidele pot fi frumoase?... Au fost momente in care nu prea am simtit prea multa frumusete in mine, si nu conta, delok pentru mine devenise cel mai important ghemuletsul de iubire din burtika mea...

Aseara, la vederea pozelor am ramas fara nici un dubiu...am devenit atat de frumoasa, gingasha si plina de lumina inkat park as vedea idealul i acele poze...
Las una aici ... imi mai felicit odata bebiku cu cele 38 saptamani si merg sa-i mai vorbesc pentru ca acum sunt sigura ca ma aude si ca-mi recunoaste vocea...

**Mai pe seara planuiesc o ora de admiratie profunda in oglinda ...

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!