TE IUBESC, Motzi !!!


Sint clipe in care nu mai stiu ce inseamna sa te gandesti la altceva decat tine... Exact atunci respir ptr tine si imi impart inima in mici bukatele pe care sa le alipesc la inima Ta cand ea isi pierde ritmul ei normal, cand isi pierde bataile prin noroiul asta lumesc.

In ochii tai se regasesc toate lacrimile mele varsate cu durere si doar atunci kand ajung din nou sa simt durere tu imi presori fericire pe pleoape...
Cand imi obosesc mainile le las pe fata ta , iar Tu timid si tacut mi le afunzi in ale tale si le mangai cu sarutari patimase.
Ai buzele pline de miere si cand imi vezi fruntea incruntata si ganditoare mi-o acoperi cu sarutari infinite. Stii cum sa-mi inghiti gandurile rele si stii perfect cum sa-mi alimentezi fiinta cu dragoste nesfarsita, iar tocmai din acest motiv SUNT CREATA PENTRU A FI A TA SI PENTRU A-TI DARUI IUBIRE!

Pentru sotul meu,
Artur!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!